• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Cascadeur *Cyber-måndag prisbump*

Almdudler

Omega
Pris
650
Returpolicy
Inom 24h efter varan mottagits eller om varan ej överensstämmer med beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Till salu är en Certina DS Cascadeur. Quartzur, Inga tidigare ägare förutom mig. Saknar box, cert och tillbehör. Inga större dings, skulle säga lite under gränsen för normalt bruksskick, låter bilderna tala för skicket. Kronografen nollställer precis som den ska. Mäter min handled till 16,5 och det finns inte mycket mer utrymme tyvärr, länken är satt på max storlek, dessvärre inga extra länkbitar men går säker att få tag på relativt enkelt. Lug holes finns. Överensstämmer inte min beskrivning så löser vi det.

950:- 650:-

10801784624_IMG_0035.JPG
10801778432_IMG_0036.JPG
10801774928_IMG_0038.JPG


Bud välkomnas. F2F i Malmö/Lund. 50kr extra för rek, för övrigt står jag för fraktkostnaden.
Är du inte nöjd eller om något inte stämmer överens med beskrivningen så löser vi det. Jag är inte omöjlig.

Tack KS för annonsplats.

Allt gott
Daniel

Referenstråd
https://klocksnack.se/threads/almdudler.102477/
 
Senast ändrad:
Topp