• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Certina DS Diver Stål - svart

Doncorleone

Cartier
*SÅLD*




Hej!

Säljer nu min Certina DS Diver då den knappt används längre. Inköpt från Klockia.se i november 2013 och användes dagligen fram till december 2014. Sedan december 2014 har den använts sporadiskt.

Klockan är jag jättenöjd med och den har tjänat mig väl utan att krångla, en riktig Volvo 240.


Den fungerar perfekt och går ca 4 sekunder för snabbt om dagen.
Den har normala repor på länk och spänne efter daglig användning enligt bilderna. Finns även någon obetydlig repa på vridringen. Safirglaset har klarat sig helt utan repor.

Medföljer Box, kvitto, certifikat, instruktionsböcker & länkbitar.

Sätter priset till 2800 SEK. Säljer klockan helst f2f i Sthlms området men kan såklart skickas.

Vid försäljning f2f finns ingen returrätt men vid frakt till köpare har Du som köpare 24 timmar på dig att returnera varan om skick på klockan inte motsvarar bilder och beskrivning i annons.

Mvh Alexander,

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 
Topp