• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Eagle GMT Chronograph

HM80

Cartier
Pris
4500
Returpolicy
inte vid F2F, annars löser vi det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Klockan för er som gillar stora, tunga sport kronografer. Plockades ut 2013 i Tyskland. Kommer med ytterbox, innerbox och alla papper etc. Nytt batteri, tryck test och allt vad det heter i augusti iår (finns kvitto på detta). Klockan är väldigt sparsamt använd då den helt enkelt är för stor för mig. Den är i mycket fin skick och armbandet sitter skönt mot huden. Iofs, det är svårt för den här klockan att hamna i dåligt skick, är ju byggd som en pansarvagn :oops:. Jag bjuder på företagspaket (spårbart leverans hem till dig) eller F2F i Karlstad. Referenser finns.

Ref: C023.739.37.051.00
Diameter: 46mm
Urverk: Kvarts - ETA G10.961
Boett: Rosé
Armband: Silikon?
Glas: Safir
Dyk: 200m
Skruvkrona

Kom gärna med bud om du tycker att mitt pris är tokigt. Jag har dock inte sett billigare någonstans i den här färgen. Hojta till via PM vid frågor eller behov av mer bilder. Tack KS för ett fantastiskt forum!

6000 --> 5500 SEK->5000--> såld för 4500 på chrono24

c6.jpg c3.jpg c2.jpg c1.jpg c5.jpg c4.jpg c7.jpg
 
Senast ändrad:
Topp