• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Certina Ds moonphase Bytes/säljes NYTT PRIS 11/4 - 3500kr SÅLD!!

mallenn

Basic
Pris
4300
Returpolicy
72h om beskrivningen inte stämmer
Bilder Skickat
  1. Ja
Nytt pris 3900 NYTT PRIS 3500

Hejsan! Jag vill gärna byta alt. sälja min Certina Ds 8 Moon phase för finansiera ett nytt köp. Vill ha en ny då den inte passar min handled särskilt bra och vill gärna ha en klocka som inte har svart urtavla då jag tröttnat på det.. Pengar emellan får diskuteras beroende på vad du har, mitt cap är dock på 5 000 utöver min klockas värde.

Helt nytt hirsch läderrem sitter på men originallänk ingår såklart, klockan köptes september 2017 av förra ägaren så garanti finns.
Klockan fungerar utmärkt och är i extremt bra skick förutom en liten ding på vänstersidan (se bild).
Klockan finns i Örebro, kan skickas på köparens bekostnad eller f2f. Fler bilder kan skickas.
Jag är ny här på klocksnack och detta är min första annons här så har tyvärr ingen referenstråd, men man får ju börja någonstans :).
image2 (1).jpeg
image1 (2).jpeg
image3.jpeg
image4.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp