• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Multi-8

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Då jag behöver pengar till att betala en studieavgift får denna gå.

En mycket trevlig Certina DS Multi-8 som med sitt safirglas, världstid, alarm, tidtagning mm. hjälpte mig mycket när jag bodde utomlands och behövde ha lite koll på Sverige.

Det finns mindre repor på länken, men inga av dessa är djupa och går med största sannolikhet att enkelt polera bort (Då jag föddes med tummen mitt i handen väljer jag orden "största sannolikhet" :D )

Safirglaset är helt utan repor och om det syns något på bilderna är detta damm.

Priset sätter jag till 2000 riksdaler, och då ingår frakt till rikets alla hörn.
Betalning sker helst till mitt bankkonto i Swedbank, vill du hemskt gärna betala via Swish så löser vi detta, men det kan ta några timmar mer.

Då pengarna snabbt behöver återinvesteras i mina studier önskar jag att den får gå så snabbt som möjligt. Därför heller ingen bytesrätt. Klockan tickar dock på utan problem, och händer något oförutsett så löser vi givetvis detta!

Har ni frågor/funderingar eller behöver fler bilder är det bara att hojta till.

Här finner ni mer info om klockan: http://www.certina.com/collection/gent-quartz/ds-multi-8#m=4

Tack!

Jimmy
WP_20150216_16_28_22_Pro.jpg



WP_20150216_16_28_37_Pro.jpg


WP_20150216_16_29_18_Pro.jpg


WP_20150216_16_27_55_Pro.jpg


WP_20150216_16_29_57_Pro.jpg


WP_20150216_16_32_40_Pro.jpg
 
Topp