• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Certina DS på pansarlänk (crisp)

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Pris
5900kr
Returpolicy
Om ngt tokfel
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Fortsätter min konsolidering och släpper nu en väldigt fin manuell Certina DS på pansarlänk. Tavlan är silvrig sunburst. Visare samt index blåa vilket ger fin kontrast. Klockan kom just från service av forumprofil men ingen servicegaranti ges.

Allt är toppskick. Boetten är en av de bästa jag sett, tavlan felfri så vitt jag sett. Helt enkelt ett toppexemplar.

Säljes för 5900kr vilket bör vara bra med tanke på skick och länk så hugg fort så får du en fin julklapp av dig själv :)

Edit: bilderna tagna innan service. Möget runt glaset är borta :D
IMG_20190604_141047.jpg
IMG_20190604_141140.jpg

IMG_20190604_141404 (1).jpg

Mvh
Analogue
 
Senast ändrad:
Topp