• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS PH200 en av de första 18

Subsec

Rolex
2-Faktor
Pris
5120
Returpolicy
Nej då du övertar min plats
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min plats i gruppköpet av Certina DS PH200. Ett gruppköp som ordnades av fina medlemmar här på KS och i samarbete med Mollsteds UR. Priset är rabatterat för oss i gruppköpet och hamnde på 5120kr.

Nu har du chans att överta min plats då jag själv har snöat in mig på Zodiac. Priset är samma som jag gav dvs 5120kr. Efter inbetalning så fixar jag med namn och adressbyte hos Mollstedts. Mollstedt har redan godkänt det och skickar ut en bekräftelse till dig.

Klockan kommer i oktober och det kommer att hållas ett litet event i samband med detta.
All info i gruppköpstråden: https://klocksnack.se/threads/gruppköp-certina-ds-ph200.91022/

Priset är redan rabatterat från Mollstedts ur och det är det priset som gäller. Varken mer eller mindre.

8CEAF98E-F4CD-4743-82A2-F390C4668085.jpeg

75FE53F5-9BE8-42D6-BEB3-2617C13C155F.jpeg

Tack ks för annonsplats!
 
Topp