• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS PH200 nu även bytes, G-shock (Casioak) GA-2100SKE-7AER (prisjusterad)

Zachelitomega

Cartier
2-Faktor
Pris
3500:-
Returpolicy
Ja om något är konstigt så löser vi det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hejsan!

Avyttrar lite då nytt är på ingång. Börjar med min Certina som jag nyligen köpte här på forumet men inte klickade fullt med. Det är en Certina DS Ph200 som knappast behöver någon närmare presentation. Fint skick, kommer fullset, uttagen -18. Kommer med original läder (använt), original nato samt ett svart nato ( dock ej det som är på bild). Pris 3500:- ink skicka lätt. Önskas annan frakt tillkommer det på köparen. Kan ev ta en SKX007, SKX009 eller en SKX013 på länk och då helst med oysterlänk som delbyte.
thumbnail_image0.jpg


Sedan kommer min G-shock GA-2100 skeleton. Riktigt cool dinka som varit lite halvsvår att hitta emellanåt? Sparsamt använd sedan inköp av mig tidigare i sommras, kommer såklart fullset. Prisjusterad till 1066:- 900 :- såld ink skicka lätt.
thumbnail_image1.jpg


Swish is king, och hör av er om ni har några andra frågor!
Tack till KS för annonsmöjlighet och ett trevligt forum! :)
/ Zache
 
Senast ändrad:
Topp