• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytes Certina DS podium med Hirch läderarmband.

Joakim.nils

Breitling
Vill nu testa något nytt och är öppen för förslag.

Min Certina köpte jag ny för ca 2 år sedan i en Stjärnurmakarna butik i Stockholm.
i somras köpte jag ett brunt Hirch läderarmband som ska vara OK att dyka med enligt reklamen.
Jag hittar tyvärr inte original länken då jag misstänker att den kommit bort i en flytt, bor du i Stockholm så meddelar jag dig om jag hittar den så följer den såklart med.

Jag har:
- Låda
- Kvitto
- Cert

Jag är INTE ute efter en trasig/väldigt sliten klocka, alla andra förslag är välkomna.
16923951_10208499657631749_1254438970_n.jpg
16839725_10208499656431719_1977032117_n.jpg


Byte sker F2f i Stockholm eller på annan plats enligt ÖK.
Retur enligt ÖK.
Om jag inte hittar något intressant kommer jag helt enkelt behålla den. :)
 
Topp