• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Skänkes Certina DS Podium

dvdhg

Basic
Pris
0
Returpolicy
Ni får gärna behålla den
Bilder Skickat
  1. Ja
När jag tog studenten 2008 tänkte jag att det allt var på sin plats med en ball klocka. Sagt och gjort fick jag en som studentpresent och bums ned i en skokartong efter första fria sommaren.

Där har den legat oskyddad, tillsammans med extranycklar och annat bråte i otaliga flyttar. Repig och dan. Anpassad för att sitta alldeles för tight på en pojkes handled.

Oklart om den ens fungerar. Behövs batteribyte för att få det svaret. Inga tillbehör/länkar än de som sitter fast i klockan.

Men, den kanske har delar eller annat som intresserar en hemslöjdare eller andra idéer?

Skänkes bort, dock får ni gärna stå för frakten.

Bilagor

• IMG_2041.jpeg
    IMG_2041.jpeg
    533.4 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp