• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina DS Q N2 (PB 7/6)

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Pris
1200 SEK
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
En ovanlig tvåtons Certina DS Q N2 med burgundy-tavla till salu. Datum klockan tre och romerska siffror klockan sex, nio och 12. Självklart den berömda sköldpaddan på baklocket.

Ropade in den hos Kaplans för ett tag sen (https://www.kaplans.se/sv/auktioner/4229/vara/1904726) och säljer nu till samma pris inkl. avgifter.

Tunn kvartsare med riktig härlig originallänk och skön 80-talsvibe! Färgsläpp på bezel och länk samt spår av normal användning. Annars tickar den på som en quartz ska.

Modell: Certina DS Q N2
Storlek: 30 x 35 mm
År: 1985
Urverk: Quartz cal. 184
Glas: Safir
Armband: tvåtons integrerad originallänk med texten Certina på viklåset
Tillbehör: Inga tillbehör. Endast klocka

Pris: 1500kr Nu: 1200kr
Byten upp/ner kan vara intressanta. Testa mig. Jag och klockan finns i Stockholm/Sundbyberg.
Ses F2F eller skickas mot förskottsbetalning om du har goda referenser här på Klocksnack.
Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/epicure-watches.76800/

IMG_3634.jpeg


IMG_3626.jpeg
IMG_3627.jpeg
IMG_3633.jpeg
IMG_3628.jpeg
IMG_3629.jpeg
IMG_3630.jpeg
IMG_3631.jpeg
IMG_3632.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp