- Pris
- 1
- Returpolicy
- Endast om beskrivningen ej överensstämmer med klockan
- Bilder Skickat
- Ja
Rensar lådan till förmån för annat. Byten kan vara intressant men föredrar ren försäljning. Om priserna är galna ge mig ett rimligt bud 
1) Grym Yema Andretti. 38-39mm boett, 19mm mellan luggarna. Tickar på fint. Minut+ timme är omlumade. Original armband (lite använt). 7730 valjoux verk. Sammantaget en cool vintage chronograph.
Pris 17500kr inkl försäkrad frakt
2) Certina DS med dyktavla (cross dial). Ref 5801-112. Servad av forumprofil. Visarna är certina men ej korrekt för modellen (bör vara tjockare), visarna är också omlumade. Tavla med jämn patina. Några siffror på datumskivan lite skadade. Kommer på en senare certinalänk.
Svårt att sätta pris på dessa iom att dom är så ovanliga.
Tänker mig 14500kr 13000kr inkl försäkrad frakt
3) Nadexo Dykare med dag/datum. Funkar fint och dag/datum växlar som det ska. Skruvad krona. Tavlan är sjukt cool
Boetten mäter c:a 38mm rakt över exkl kronan.
Kommer på en cool passande länk (något kort och passar till max 18cm handled). Sista bilden bara som inspiration, den länken ingår ej.
Pris 7500kr 6500kr inkl försäkrad frakt
4) såld på Tratten för 2450kr + frakt. Säljer en fin Certina DS med ”sector dial” som fått en fin och jämn patina på tavlan.
Klockan går och håller tiden. Är servad av hobbyurmakare för nått år sedan. Dock inget kvitto på det
Boetten är i fint skick och skarp. Originalkrona. Verk 25-651. Vissa siffror på datumhjulet är lite skadade. Lite lume saknas på visarna
Kommer på en senare Certinalänk. Extra länkbitar ingår.
Tänker mig 2500kr inkl försäkrad frakt
Fler bilder finns så bara PMa

Pris 17500kr inkl försäkrad frakt
2) Certina DS med dyktavla (cross dial). Ref 5801-112. Servad av forumprofil. Visarna är certina men ej korrekt för modellen (bör vara tjockare), visarna är också omlumade. Tavla med jämn patina. Några siffror på datumskivan lite skadade. Kommer på en senare certinalänk.
Svårt att sätta pris på dessa iom att dom är så ovanliga.
Tänker mig 14500kr 13000kr inkl försäkrad frakt
3) Nadexo Dykare med dag/datum. Funkar fint och dag/datum växlar som det ska. Skruvad krona. Tavlan är sjukt cool

Boetten mäter c:a 38mm rakt över exkl kronan.
Kommer på en cool passande länk (något kort och passar till max 18cm handled). Sista bilden bara som inspiration, den länken ingår ej.
Pris 7500kr 6500kr inkl försäkrad frakt
Klockan går och håller tiden. Är servad av hobbyurmakare för nått år sedan. Dock inget kvitto på det
Boetten är i fint skick och skarp. Originalkrona. Verk 25-651. Vissa siffror på datumhjulet är lite skadade. Lite lume saknas på visarna
Kommer på en senare Certinalänk. Extra länkbitar ingår.
Tänker mig 2500kr inkl försäkrad frakt
Fler bilder finns så bara PMa
Senast ändrad: