• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Certina PH 200 3band *sista prisbumpen*

Pez-ez

Panerai
2-Faktor
Pris
4300
Returpolicy
Nej garanti kvar el om ej äkta.
Bilder Skickat
  1. Ja
En fin Certina PH 200 med mesh band samt det sköna nato och tillköpt det bruna lädret till modellen.
Den är uttagen slutet av juli 2019 från sv Ad så ca 5mån gammal.
Fint skick det jag kan anmärka på är en ngn markering i hesalite glaset framförallt vid 3min markeringen. Det går säkert lätta att polera bort med polywatch om det stör. Jag har aldrig sett det förrän jag tog bilderna, se röda markeringar på bild 3.
En klocka som ger mycket för pengarna, 80h gångreserv 3 org. band mm.

Rerur om ej äkta annars mkt garanti kvar.
Sista prisbumpen 4300kr. Kan skickas efter betalning, köparen betalar för frakten.
!! Obs!! 3 band inte bara 2!!!!!

Frågor skicka Pm, fler bilder kan komma senare.

20191230_132056.jpg


20191230_132118.jpg


10.jpg

20191230_132152.jpg

20191230_132216.jpg

20191230_132259.jpg
 
Senast ändrad:
Topp