• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cesar Millan har bra smak på klockor....

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Slötittade lite på Mannen som talar med hundar på 7:an och oberverade att Cesar Millan sportade en 116660... Tog en liten bild med Iphonen som tyvärr blev lite otydlig... Men smak har han iaf :)
 

Bilagor

  • bildg.PNG
    bildg.PNG
    233.6 KB · Visningar: 318

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Dra på trissor, brukar kika på mr milan men har faktiskt aldrig tänkt på det:) jävligt bra smak på den där killen;)
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
I amerikansk tv verkar de flesta sporta roliga klockor. Senast i dag såg jag den kraftiga domaren i Hell's kitchen bära Panerai. Gordon Ramsay själv har dessutom en hyfsad samling verkar det som. Jag tycker mig ha sett såväl en Submariner som en Breitling och kanske någon JLC på mästerkockens arm.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Absolut, jo Ramsey kör Rolex, Beckham har ju också kört Dipsyn... Den verkar vara populär bland kändisar i USA..
 
Topp