• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Chanel är ju alltid Chanel

martaSM30

Guld
2-Faktor
…som min mormor sa när hon valde parfym. Men hur är det med klockorna? Jag är ju på lågintensiv jakt efter en typ tank i guld och snubblade över denna:
E6D7C056-EF67-4425-A796-92FF0AF7FA70.jpeg
22B9ACCB-23A8-4129-BC3F-3B606595B18D.jpeg

Ganska nice slipning på glaset, och liten och bra. 18K guld, varför kostar den inte mer?

Edit: hittade ingen Chaneltråd, tyckte det var dags! Fyll på alla (@Aurum 🙂🙃)

…som min mormor sa när hon valde parfym. Men hur är det med klockorna? Jag är ju på lågintensiv jakt efter en typ tank i guld och snubblade över denna:

Ganska nice slipning på glaset, och liten och bra. 18K guld, varför kostar den inte mer?

Den här gick för 28 för ett tag sedan - https://auctionet.com/sv/2427607-chanel-armbandsur-premiere-18k-guld-1987

Är väl tänkbart att de gjort som Cartier och tillverkat liknande modeller i både pläterat och massivt. @ArtVandelay hade du ägt en sån här? Bärbar? Det är ju rätt spexig (på ett bra sätt)

• Like
Reactions: v0n

Tycker de är egna och kul, hade förmodligen ägt en själv om jag var kvinna.

Den är frän! 38mm?
Dock skralt utbud för "herrar" om man nu inte törs tänja på könsgränserna allt för mycket. Synd.
Yes, är 38 mm. Tycker denna storlek är bra på de flesta handleder även om den säljs in som dam. Tyvärr lite tjock länk. Finns ju annars några större också.

• Like
Yes, är 38 mm. Tycker denna storlek är bra på de flesta handleder även om den säljs in som dam. Tyvärr lite tjock länk. Finns ju annars några större också.
Allround storlek for sure.
Vet du varför modellen döptes till J12?
Med tanke på den andra leksaken tror jag du har stenkoll 😉

Allround storlek for sure.
Vet du varför modellen döptes till J12?
Med tanke på den andra leksaken tror jag du har stenkoll 😉
Hehe, bara sett någon reklam där de refererar till segelbåtarnas båtklass J-class. Tyckte väl det klingade fint till deras sportur.

• Like
Tillbaka
Topp