• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Chapter ring...

42Hz

Basic
Har lyckats förstöra min 'chapter ring' (vad heter det på svenska?) på min Seiko SRPD21K1 och skulle gärna vilja ha original blå som min Great White Shark kommer med, men det verkar hopplöst att hitta!

Man tycker att det borde finnas ett gäng att hitta på eBay ifall folk modda sina Seikos och vill kränga ringen som var original, eller sitter de och hållerpå oroginaldelarna? ;)

Njaaa visst moddar folk sina seikos. Men tror det är väldigt sällsynt att folk köper just en SRPD21 och modifierar den.

Av ren nyfikenhet , hur gick den sönder?

Njaaa visst moddar folk sina seikos. Men tror det är väldigt sällsynt att folk köper just en SRPD21 och modifierar den.

Av ren nyfikenhet , hur gick den sönder?

Jo, upptäckt det. =)

Jag var klantig, jag stressade, det ska man inte göra! Gjorde ett inlägg i Seiko mod tråden...

Tillbaka
Topp