• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Cheaney Holyrood Munkskor, bruna, UK9 (inkl. skoblock!!) - SISTA CHANSEN - 3000kr

Pris
3000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena,

Säljer ett par munkskor från Cheaneys i toppskick. Skorna har används färre än 5ggr, och är således i nyskick.

Dessa har en fiddle-back waist och ingår i Cheaneys top of the line imperial collection, motsvarande C&J handgrade. Otroligt fina skor, och det gör verkligen ont att sälja dom, men tyvärr kommer de inte överens med mina fötter. Lädret är otroligt lätt att putsa och skiner nåt utöver det vanliga. Bilderna gör inte skorna rättvisa!

Kommer i originallåda med skopåsar. Betalning via swish, kan skickas mot fraktkostnad. Finns i Lund/Malmö annars.

Vid snabb och smidig affär ingår skoblocken! Passa på innan jag ångrar mig.

Pris för dessa fantastiska skor, inkl skoblock: enbart 3800kr OBRO.

Bytes mot nåt kul, kanske en klocka (kan lägga pengar mellan). Bytesvärde 3800kr.

nu 3000kr

KUtOuKK.jpg

BcOAe1m.jpg

WLqUMvP.jpg

Ha det gott!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp