• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Choppe

Onelund

Rolex
Tar oskulden på Choppe!

En alldeles förträfflig köpare, trevlig konversation & snabb betalning. Helt perfekt mao

Definitivt en Goodguy i min bok.
 

Sverker

Breitling
Fantastiskt trevlig och lätt att göra affärer med! Köpte en seiko skx009 i nyskick. Ett nöje. Helt 100% goodguy.
/ Sverker
 

Randel

Cartier
Sålde ett par skor till Choppe. Supersnabb kommunikation och betalning via Swish, så helt klart en Goodguy i min bok!
/Kristian
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Sålde ett par manschettknappar till Choppe. Väldigt trevlig och betalningen skedde omedelbart! Bara positiva saker att säga :)
 

Edin

Panerai
Lånad ut en borrmaskin till Choppe. Inte så klockrelaterat men kontakten skedde genom KS vilket ger mig anledning att meddela att Choppe är en mycket trevlig herre och 100% Goodguy! Fick till och med en gåva som tack för lånet vilket uppskattas och kommer avnjutas framöver.
 

Rusk

Omega
Köpt en midsize Seiko pepsi av Choppe. Bra kontakt, skickade klockan snabbt och skicket var som förväntat. Good guy!
 

seikoswede

Panerai
Toppenkille Deluxe!

Köpte precis en herrbetjänt av mig utan några som helst problem!

Tack skall du ha! Kul att träffas också!

Jim
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Sålt en Skx till choppe. Mkt trevlig kontakt och inga som helst konstigheter. Gör jag gärna affär med igen :)
 

Limpas

Cartier
Träffade @Choppe för att köpa en fin Seiko. Trevlig kille! Allt gick så snabbt och smidigt det bara kan göra. Skulle gärna handla med honom igen :)
 

maxmol

Panerai
Köpte en Seiko av Choppe. Smidig, tydlig och trevlig kommunikation. Klockan i utlovat skick. Helt klart good guy!
 
Topp