• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Chrisse

MJ24

Patek
2-Faktor
Sålt till Chrisse, och allt fungerade till 110%.
En trevlig och seriös person som man kan lita på!
Kan varmt rekommendera Chrisse!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kanontrevlig herre som är både trevlig och smidig att ha att göra med. Jag kan utan tvekan gå i god för Chrisse oavsett prisklass.
Köpte senast en klocka av herrn.
 

vonhall

Rolex
Har haft den stora äran att göra affär med Chrisse! En rättskaffens man som utöver att han var otroligt smidig i själva hanterandet av affärer även skickade med ett extra armband utan att säga något! Dessutom otroligt trevlig. En man som jag väldigt gärna gör affärer med i framtiden :)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Har sålt till Christoffer. Blixtsnabb betalning via swish. en trevlig och smärtfri affär
Allt bra med denna good guy
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en klocka till Chrisse. Som vanligt inga konstigheter. Smidig kille man kan lita på.
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Köpte Oris av Chrisse. Klockan var framme nästa dag, föredömligt packat och helt enligt beskrivning och förväntan. Strålande kommunikation! Jag hoppas få göra affärer igen.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Chrisse agerade mellanhand i en affär och skickade klockan upp till mig. Inga bekymmer och kändes toklugnt hela vägen. 100% good guy.
 
Topp