• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Diogenes

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Köpt en gammal Omega av denne trevliga herre. Allt enligt beskrivning och superfin klocka. Gärna gärna affärer igen med denna good guy.
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag köpte en omega seamaster de ville av @Diogenes
Han var väldigt hjälpsam och såg till att klockan kom fram i tid före jul. Jag gör gärna affärer med Diogenes igen.
 

TJ Mackey

Omega
Jag har köpt Omega såväl som Heuer av @Diogenes. Allt har funkat smidigt i kommunikation och postgång. Han har hållit sin del i varenda led av våra förehavanden. 100% Goodguy!
 

Canee

Cartier
2-Faktor
Köpte en mycket fin Constellation Pie-Pan av Diogenes och allt från kommunikation till leverans fungerade prickfritt. Rekommenderas varmt!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpte en väldigt fin Omega från Diogenes. Supersmidig affär rakt igenom. GG!

Edit: 2 månader efter affären ville klockan inte dras upp. Den var extremt trög och höll sig inte till beskrivningen. Tog kontakt med certifierad urmakare och fick ett utlåtande. Totalt renovering av verket behövdes. Det hade då gått tre månader från köp så kontaktade Diogenes direkt. Han ville inte köpa tillbaka den och han kände inte till skadorna i verket men vi löste det relativt smidigt med att han gav tillbaka en tredjedel av priset (1800) som stöd för att bekosta en service. Fint gjort då han kunde skitit i det helt och hållet med tanke på tiden som passerat och klockan var vintage.
 
Senast ändrad:

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Köpte idag en mycket fin gammal Seamaster och det gick fint från början till slut! Mycket nöjd :)

Rekommenderas!
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en vintage Omega av C; god kommunikation och en väldigt smidig affär. Levererades välpacketerat och allt i sin ordning. Skulle inte tveka på att göra fler affärer :)

L
 

fred8701

Breitling
Mitt andra köp från Diogenes. Ännu en gång en god affär utan strul. Misstänker jag kommer köpa fler av honom. 100% GG
 

Gnawk

Breitling
Köpte en Omega seamaster deville från Diogenes. Klockan var i minst lika bra skick som på bilderna och affären gick lätt och smidigt. Rekommenderas :)
 

avonbraun

Breitling
Köpt en vintage Omega av Mr, snabb o trevlig kommunikation och klockan var i bättre skick än beskrivning, supernöjd :)
Kan starkt rekommendera, 100% GG
 

TomGanks

Panerai
Även jag köpte en vintage Omega av Diogenes och kan instämma i kören att det är en reko kille.
Trevlig kommunikation, smidig affär och snabb leverans.
 

Mauritz

Rolex
@Diogenes
Christoffer var mellanhand i en affär, skötte det perfekt och köparen var super. Allt löpte 100% perfekt. Skulle inte tveka en sekund att göra affär med dessa Herrar igen.
2B8BFC8C-B94C-4CBE-A6A5-6093269F3B3E.jpeg
 

3R1K

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka till Diogenes, det var en otroligt smidig och bra affär. 100% pålitlig och certifierad GG.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Sålde lite finare klocktillbehör till @Diogenes och det blev en väldigt trevlig bekantskap och upplevelse. En good guy som jag gärna gör fler affärer med.
 
Topp