Manne1891
Basic
- Pris
- 5300
- Returpolicy
- Ja, om klockan inte överensstämmer med annonsen. Annars nej.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej KS!
Väljer att sälja denna godbit då jag ska ge mig på att vara OWG resten av året. Galet jag vet, men man måste testa sig själv!
Inhandlad Januari 2019, garanti från Christopher Ward fram till 2024.
Kommer fullset med box, cert, manual, putsduk och alla länkbitar.
Superfint skick, inga dings eller repor på boetten eller glaset. Enda spåret av användning finns på spännet och de polerade mittlänkarna i form av ytliga hairlines. Har använts i rotation med andra klockor.
43mm case, 13.3mm hög, 51,5mm lugtolug.
Besitter ett Sellita SW200-1 verk som tickar på fint och håller tiden inom spec.
60 ATM(600 meter).
Fint uppdrag och kronan gängar som den ska.
Finns ett khaki tan elite silicone strap från Barton som skickas med.
Klockan finns i Stockholm för f2f, annars kan klockan skickas efter erlagd betalning.
Pris: 5300:- + eventuell val av frakt.
Byten: Inte den här gången då det ska bli OWG ett tag framöver.
Övriga frågor och skambud tas i PM!
Tack KS för möjligheten att annonsera!
Vid smidig affär f2f följer en klocklåda för 6 klockor med på köpet. Gott skick!
Väljer att sälja denna godbit då jag ska ge mig på att vara OWG resten av året. Galet jag vet, men man måste testa sig själv!
Inhandlad Januari 2019, garanti från Christopher Ward fram till 2024.
Kommer fullset med box, cert, manual, putsduk och alla länkbitar.
Superfint skick, inga dings eller repor på boetten eller glaset. Enda spåret av användning finns på spännet och de polerade mittlänkarna i form av ytliga hairlines. Har använts i rotation med andra klockor.
43mm case, 13.3mm hög, 51,5mm lugtolug.
Besitter ett Sellita SW200-1 verk som tickar på fint och håller tiden inom spec.
60 ATM(600 meter).
Fint uppdrag och kronan gängar som den ska.
Finns ett khaki tan elite silicone strap från Barton som skickas med.
Klockan finns i Stockholm för f2f, annars kan klockan skickas efter erlagd betalning.
Pris: 5300:- + eventuell val av frakt.
Byten: Inte den här gången då det ska bli OWG ett tag framöver.
Övriga frågor och skambud tas i PM!
Tack KS för möjligheten att annonsera!
Vid smidig affär f2f följer en klocklåda för 6 klockor med på köpet. Gott skick!
Senast ändrad: