• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Christopher Ward C60 trident pro GMT 43mm. *Nytt pris 4/11**

Manne1891

Omega
Pris
3800
Returpolicy
Nej då klockan är under garanti, men självklart ska båda parter vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS!

Slänger ut en annons på min C60 trident pro GMT 43mm. Plockades ut av första ägaren Januari 2018, jag är andra ägaren och haft klockan i min ägo i ca 1 år. Använd i rotation med andra klockar.
Garanti gäller i 3,5 år till från Christopher Ward.

Fint skick utan några större märken på glas eller boett, hairlines/repor/märken på spännet och de polerade mittlänkarna förekommer. Har försökt ta så bra bilder som möjligt som visar detta. Håller tiden väl inom spec, ca -5sek per dygn.
Kommer fullset plus en del extra band.
Ett vitt Elite silicone strap från Barton med quick-release samt ett svart sailcloth från Bradystrap med quick-release.
*Skickar även med ett svart Barton Elite silicone strap som bonus vid smidig affär!* :)

Ser helst att en försäljning sker f2f i Stockholm men kan självklart skicka klockan efter erlagd betalning.
Priset sätter jag till 3800:-. Eventuell frakt står köparen för, jag tar ej ansvar för postens slarv.
Övriga frågor eller synpunkter tas i PM.
Har goda referenser här på KS!

Tack KS för möjligheten att annonsera!
IMG_20190805_180346.jpg

IMG_20190805_180424.jpg

IMG_20190805_180352.jpg

IMG_20190805_180402.jpg

IMG_20190805_180446.jpg

IMG_20190805_180449.jpg

IMG_20190805_180407.jpg
 
Senast ändrad:
Topp