• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Christopher Ward C60 Trident Pro Vintage

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Pris
3500
Returpolicy
Om det är några oegentligheter av rang, såklart.
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att göra sig av med lite klockor. C60:n har inte varit så mycket rotation på sistone, så då får den tyvärr lämna. Om det är någon klocka jag skulle köpa igen i framtiden så är det den här. :)

Således. En Christopher Ward C60 Trident Pro Vintage (utgått ur sortimentet) till salu. De här byggs i Schweiz, har ett schweiziskt Sellita SW200-1 urverk med 38h gångreserv, tål vatten ned till 600m, och har bra AR på safirglaset. Klockan mäter 43x51x13mm, sitter fint mot handleden, och väger 200g på länk. Det är bra grejer, kort sagt. Har haft den mest på aftermarket-band och NATO , så den högkvalitativa Christopher Ward-länken med den grymt bra dykarslidern är inte speciellt använd. Komplett set i övrigt, såklart.

Klockan är i mycket bra skick, har några få hairlines och gångavvikelsen är inget att klaga på, 1 sek/dag off. Asbra helt enkelt.

Klockan är köpt för runt 7000kr (utan länk, köpte till den senare för 1400kr) år 2015, vilket innebär att det är över ett år kvar på Christopher Wards urverksgaranti (5 år). Jag vill bli av med klockan relativt fort, så därmed erbjuder jag er den för endast 3500 kr (inkl. spårbar frakt, eller F2F i Stockholm). Det är bara länken som ingår till det priset.

Min referenstråd. Fråga om det är något. :)

IMG_1227.jpeg

IMG_1225.jpeg

IMG_1228.jpeg

IMG_5545.jpg

IMG_9602.jpg

IMG_1246.png
 
Senast ändrad:
Topp