• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Christopher Ward C65 Supercompressor

Oron

Silver
Pris
9500
Returpolicy
Inte vid F2F, annars absolut. Köpare står för returfrakt
Bilder Skickat
  1. Ja
CW C65 SuperCompressor i mycket gott skick, inga som helst skador eller dings. Den kritiske betraktaren kanske hittar någon hairline,
men får då använda lupp :)
Köpt ny av mig 2021, och är ytterst sparsamt använd. Gick +6 Spd när jag kollade här om dagen. Klockan kommer med allt som kommer
vid nyköp, alla boxar, länkbitar et.C. Medföljer gör även ett original Tropicalgummi. Både länk och gummi har QR.
Jag ser inte så många av denna modell till salu, så prissättning blir lite klurigt. C24 har en för 14 813,00, vilket som vanligt är lite väl optimistiskt.
Så då får det bli 60%-regeln för fint begagnat, som förhandlingsbas.
Nypris idag med tropical c:a 17 500,00 och 60% av det blir således 10 500,00, men avrundar till 9 500,00.

F2F Stockholm är att föredra, men skickar, om så önskas.

IMG_9192.jpg
IMG_9193.jpg
IMG_9196.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp