• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Christopher ward trident vintage c65 vs Sinn 556 i M/B

Bezelman

Guld
2-Faktor
Hej! Ja som rubriken lyder skulle jag gärna ta emot lite input kring dessa klockor ställda mot varandra. Någon som haft eller har båda kanske? Dom är ju båda lite "Explorer ish", båda lagom stora, likartade verk (Men visst är Sinns ett top grade?) osv. Om priset var detsamma skulle jag gå på Sinn men nu är ju den typ 50% dyrare. Så...vilken skall jag ha, varför o om man väljer Sinn ska den vara blå eller mocca?
Shit vilka I lands problem man kan ha !

CWn är inte en automat och finns ej med länk, men det kanske du har koll på. Jag hade kört Sinn, med svart mop och länk.

CWn är inte en automat och finns ej med länk, men det kanske du har koll på. Jag hade kört Sinn, med svart mop och länk.
Klart vi skall ha bilder! Men för dom som vet något om klockorna tänkte jag att dom kanske vet hut dom ser ut . Och CWn är automat. Sellita SW verk.

Bilagor

• c65-38-a-svk-m0-fr.jpg
    c65-38-a-svk-m0-fr.jpg
    19.9 KB · Visningar: 9
  • 578893-6c38b3f08236c46867fbb53d491573b2.jpg
    578893-6c38b3f08236c46867fbb53d491573b2.jpg
    119.7 KB · Visningar: 9
Ja jag lutar ju starkt åt Sinn också....men CWn är fin också med box glaset o den lilla treudden på sekundvisaren. Dock så får det nog bli Sinn, svårt med färgen då istället!

Tillbaka
Topp