• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Chrono.dk

MånsT

Rolex
Har köpt en klocka därifrån och jag fick inkorrekt box och cert till den, vilket jag inte insåg förrän senare när jag skulle sälja den igen. Ha väldigt klart för om detaljerna är mitt råd om du ska köpa något därifrån.
 

Fred72

Cartier
Jag har gjort ett massivt köp av honom, allt sköttes väldigt smidigt, jag kollade även upp honom via en känd dansk "klockbloggare/författare" och även han lovordade honom. Jag kommer alldeles säkert vända mig till honom igen.
//Freddan
 
Jag har gjort ett massivt köp av honom, allt sköttes väldigt smidigt, jag kollade även upp honom via en känd dansk "klockbloggare/författare" och även han lovordade honom. Jag kommer alldeles säkert vända mig till honom igen.
//Freddan

Jag tror vi känner samma författare :)

Har köpt en klocka därifrån och jag fick inkorrekt box och cert till den, vilket jag inte insåg förrän senare när jag skulle sälja den igen. Ha väldigt klart för om detaljerna är mitt råd om du ska köpa något därifrån.

Det dära lät extremt slarvigt, ska väl inte förekomma tycker jag.

Försöker bilda mig en egen uppfattning men hittils är det lite 50/50.
 

MånsT

Rolex
Jag tror vi känner samma författare :)



Det dära lät extremt slarvigt, ska väl inte förekomma tycker jag.

Försöker bilda mig en egen uppfattning men hittils är det lite 50/50.
Det är möjligt att han gjorde ett ärligt misstag i beskrivningen eller någon annanstans, vad vet jag. Hur som helst är han inte den första jag skulle köpa av.
 
Topp