• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Chrono24 virtual showroom

hasselnot

Silver
2-Faktor
Såg att chrono24 lagt till en finess där du kan prova klockor med hjälp av ett utskrivet band vilket jag tycker är ganska trevligt. Dock upplever jag klockorna i appen som ganska stora mot vad de är i verkligheten. 36mm DJ ser nästan ut som en 40mm, har dock omanliga handleder på 16.5cm.
Hoppas funktionen blir förfinad i framtiden.

FF8DEBCE-B317-4D79-B70A-EFA3698B9F57.png
F7C85578-5AF2-464F-AC7F-5D99823E517F.png
4FC8F9B8-2636-48B9-9C6F-B990F37937C3.png

Nu har jag inte testat själv än, men min spontana tanke efter att ha sett dina bilder är nog mer ”Oj - det där får de nog jobba vidare lite på!”...

Om inte du har 14cm handled så har de ju lite storlekar att jobba på. Känns som man kan klippa ihop det där bättre själv i Photoshop med ett foto från Google på klockan man vill prova.

915A29A1-CB62-4032-9B06-088D5556830A.jpeg
Nu har jag inte testat själv än, men min spontana tanke efter att ha sett dina bilder är nog mer ”Oj - det där får de nog jobba vidare lite på!”...

Om inte du har 14cm handled så har de ju lite storlekar att jobba på. Känns som man kan klippa ihop det där bättre själv i Photoshop med ett foto från Google på klockan man vill prova.

Jag tycker att det är en bra tanke men storleken är lite missvisande. Ovan är aqua terra 39.2mm, ser ut som DJ 36mm från showroom.

Tillbaka
Topp