• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Chronographe suisse Coresa, guld vintage

Säljer en av mina kronografer. En Chronographe suisse från 40-talet då jag nu samlat på mig lite för många likadana. 38mm utan krona. 18 kt guld. Nollställer perfekt och håller tiden bra!
Bilderna är lånade från firman där jag köpte klockan (det är min klocka på bilderna)
Affären görs helst upp öga mot öga, men kan även skicka.
Genomför givetvis återköp om klockan inte motsvarar min beskrivning.
Priside, strax under 9.000 sek eller kom med förslag.
Mer info om just denna klockan finns på siten där jag köpte den, se bifogad länk.
http://www.ebay.com/itm/CORESA-CHRO...omain_77&hash=item51bf5ce2f6&autorefresh=true

/ / Rickard

216661538cd9b105ad68c7e3b9aa1d03.jpg

80c6d8c9e859e5148fbc49e39faf7fea.jpg

d64149dab0b72da86ef8cb92ee745d49.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp