• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Church's, Meermin Courtley & sons samt Poggianti skjorta

mglaum

Panerai
Hej alla!

Ett par väldigt fina penny loafers från Church's Custom Grade i cordovan. Storlek 7,5 UK. Men dem är dessvärre för små för mig och känns som motsvarande 40,5-41 då jag vanligtvis har 41,5 till 42 i storlek. Använda men i bra skick. 1500 > 1400 SEK. Nypris 500 Euro.
Ett par Meermin longwings från Maestro Linea-linjen, det vill säga MTO i svart Cordovan. Storlek 7,5 UK. Dessvärre också för snäva för mig men känns som storlek 41. Använda sparsamt och i väldigt bra skick. 1500 > 1400 SEK. Nypris 350 Euro.
Ett par single monk straps från Courtley & Sons, svarta. Storlek 8 UK och är true to size, det vill säga motsvarar storlek 42. Väldigt sparsamt använda. Vibramsula. 1000 SEK. Nypris 350 Euro.
Skjorta från Poggianti, köpt på Spiga3, storlek small, skulle tro att den motsvarar storlek 38-39. Lite väl snäv på mig som vanligtvis har 39 i skjortstorlek. 450 SEK. Nypris 1400 SEK.

Jag är öppen för byten samt rabatterat pris vid köp av fler än en artikel. Jag finns i Vasastan i Stockholm och föredrar lokal transaktion men kan tänka mig att skicka som paket, köpare betalar i så fall frakt. Retur vid eventuella missförstånd eller direkta felaktigheter i min annons.

Tusen tack för annonsplats KS.

Med vänliga hälsningar

Alla tre.jpg
Skjorta label.jpg
Skjorta fram.jpg
Churchs penny cordovan sida.jpg
churchs custom grade bada.jpg
Courtley bada.jpg
Meermin over.jpg
 

Bilagor

  • Courtley and sons bada.jpg
    Courtley and sons bada.jpg
    180.9 KB · Visningar: 42
  • Meermin cordovan bada2.jpg
    Meermin cordovan bada2.jpg
    191.6 KB · Visningar: 41
  • skjorta ovrig.jpg
    skjorta ovrig.jpg
    26.1 KB · Visningar: 42
Senast ändrad:
Topp