• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Detta va bra...mkt bra
2C52134B-FE31-4586-A7EE-E3694867FFBC.jpeg
 

Psykel

Patek
Hur pass ventilerade/fräscha brukar cigarrbarer vara? Tänkte att det kunde vara skoj att besöka nån gång, speciellt under vintern. Dock har jag sjukt svårt för inrökta rum, klarar inte många minuter utan att få andnöd.
 

BOTL

Panerai
Hur pass ventilerade/fräscha brukar cigarrbarer vara? Tänkte att det kunde vara skoj att besöka nån gång, speciellt under vintern. Dock har jag sjukt svårt för inrökta rum, klarar inte många minuter utan att få andnöd.
Tweed är bra där du sitter utomhus, om du har problem med cigarrök så är cigarrbarer inte rätt ställe. Det som kommer slå hårt är nikotinet du andas in.
 

Psykel

Patek
Tweed är bra där du sitter utomhus, om du har problem med cigarrök så är cigarrbarer inte rätt ställe. Det som kommer slå hårt är nikotinet du andas in.
Alright, tack för tipset! Får spana in Tweed när årstiden tillåter!
Det är ju inte vansinnigt skoj att röka på balkongen just nu... En fördel med det är förvisso att pinnarna får mogna lite i plastidoren. :D
Blir det lite torrare väder snart så tar jag kanske med en mindre cigarr ut i naturen. Nästa vecka ser lovande ut!
 
Topp