Tobyponken
Basic
- Pris
- 7000 kr
- Returpolicy
- Ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Dags att sälja en i mitt tycke nästan perfekt klocka. Trycket efter något nytt har blivit för stort. Annars hade jag behållit den.
Vet inte om man kan sätta Circula i micromärkesfacket. Det är ett familjeägt bolag som tillverkat klockor "made in Germany" sedan 1955. Det är längre än tex Sinn.
Specs hittar här:
circulawatches.com
Reviews på youtube:
Skicket bedömer jag vara i princip som nyskick tack vare hårdhetsbehandlingen av titanet. Tidshållningen har jag inte upplevt något problem med.
Det ni ser på bilderna är det som ingår. Svarta gummit är ett Circula orginalband och det orangea tropicbandet kommer från Zuludiver.
Tack Klocksnack för ett suveränt forum och för möjligheten att annonsera gratis.
Vet inte om man kan sätta Circula i micromärkesfacket. Det är ett familjeägt bolag som tillverkat klockor "made in Germany" sedan 1955. Det är längre än tex Sinn.
Specs hittar här:

Diver`s watches by Circula Watches | model DiveSport Grey
Circula offers distinctive, reliable German Diver`s watches since 1955. Buy your DiveSport Grey quickly & securely in the Circula online store

Reviews på youtube:
Skicket bedömer jag vara i princip som nyskick tack vare hårdhetsbehandlingen av titanet. Tidshållningen har jag inte upplevt något problem med.
Det ni ser på bilderna är det som ingår. Svarta gummit är ett Circula orginalband och det orangea tropicbandet kommer från Zuludiver.
Tack Klocksnack för ett suveränt forum och för möjligheten att annonsera gratis.