• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Citerar Fylking med ett "Äntligen!", för nu blir det paketöppning!

Ricrob

Patek
Ända sedan jag funderande på att köpa min då nya 116613 så fanns det en liten konkurrent lurkande i skuggorna (spännande öppning, eller hur?)...

Valet föll iaf på Sub och allt var gott...

På senaste Rob E eventet började tanken på ett "nedbyte" för att finansiera en klocka åt frugan och det tillsammans med två andra pusselbitar som visade sig där och då, så var processen igång men det skulle visa sig bli en längre process än då väntat (fortfarande spännande, eller?)..

Sub'en såldes, Hulken togs i inbyte, damuret inhandlades (tack MartinHook). Allt var åter gott.. Eller?

Njae.. Hulken var grön och grym men var var guldet? En polare ville sälja sin Daytona G/S och Hulken såldes kvickt till förmån för lite guld.

Men.. Ända sedan Rob E då kärlek uppstod, har tankarna fladdrat. Hur ska den bli min..? Ett trippelbyte kanske? Eller ska jag sälja Daytonan? Eller vänta nu...

Äh, orkar inte köra novellstilen längre, här kommer bilderna! :)

På väg till Konsum!
image.jpg


På väg från Konsum! (Notera det feta paraplyet)
image.jpg


Kommer hem till en förstående fru, som bara vill att jag hämtar lite grejer i källaren och kastar ut granjäveln innan kniven åker fram (till boxöppningen alltså ;) )
image.jpg


Såja, kniven är framme!
image.jpg


Och pappret öppnar sig och uppenbarar..
image.jpg


Flipfrontslåda och halvguld!
image.jpg


Där satt den! Har alltid gillat denna och när Martin bytte till denna tavla var jag kär!
image.jpg


Justerad, ställd och på armen!
image.jpg


Kul med extra tavla också, jag gillar originalet skarpt faktiskt!
image.jpg



Än en gång martinhook , stort tack!
Tack för mig, nu ska jag fortsätta städa ut julen.. Tjäna!
 

JayJay

Rolex
Grattis. Jag är normalt sett ingen jätteanhängare av tvåton men jag undrar om inte just DJ II är bättre i detta än S/S.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
GRATTIS! BEHÅLL DEN NU DIN FLIPPARKNARKARE!

Den där är grym på dig!
 
Topp