• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Citizen 51-2273 Automat Diver Vintage

Subsec

Silver
2-Faktor
Pris
1200
Returpolicy
Ja om min beskrivning inte stämmer. Inom 24h. Rekommenderad frakt. Betalas av köparen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Byter en vintage Citizen 51-2273 Automat då jag helt enkelt gillar nyare klockor bättre. I fint skick. Glaset är nästan i nyskick. Troligtvis har visarna och inserten i bezeln blivit bytt under årens gång då de ser nyare ut än resten av klockan. Kan dock för lite om vintage för att veta. Ser dock helt ok ut och passar bra till resten av klockan.

Det upphöjda glaset är en extra blickfångare, se bilder!

Ca 41mm i diameter
20mm mellan luggarna

Tickar på som det ska och automaten gör sitt jobb, kronan skruvas i som det ska, uppdraget känns ok, men lämnar inga garantier på en vintage klocka då jag inte har en aning servicehistorik.

Skickar med ett natoband och ett meshband.

Bytesvärde:1200kr?
Frakt: 58kr spårbart.
F2F: i Partille, Göteborg.
Skickar spårbart med Posten.
DSC_0147.JPG

DSC_0148.JPG

DSC_0149.JPG
DSC_0150.JPG

DSC_0151.JPG

Tack ks för annonsplats

Senast ändrad:
Tillbaka