• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Citizen 8200a day date

Becs9310

Basic
2-Faktor
Halloj!
Jag har ett problem med min citizen. Sedan jag köpte den kan man helt sonika ej byta dag. Datum kan man snurra för att få fram när man vrider visarna. Men läget som är mellan intryckt och fullt utdragen krona är helt dött.

Någon som har någon idé?
IMG_20190530_100606.jpg

Mvh,
Becs9310.

Halloj!
Jag har ett problem med min citizen. Sedan jag köpte den kan man helt sonika ej byta dag. Datum kan man snurra för att få fram när man vrider visarna. Men läget som är mellan intryckt och fullt utdragen krona är helt dött.

Någon som har någon idé?
IMG_20190530_100606.jpg

Mvh,
Becs9310.
Sitter en fjäder som ligger på ett speciellt sätt. Den brukar gå av. Eller hoppa ur läge. Men då brukar den låsa hela sketen. Den fjäder och armen sköter snabbframmatningen. Går att fixa men finns oxå nya verk att köpa. Miyota 8215 passar rakt av.

Sitter en fjäder som ligger på ett speciellt sätt. Den brukar gå av. Eller hoppa ur läge. Men då brukar den låsa hela sketen. Den fjäder och armen sköter snabbframmatningen. Går att fixa men finns oxå nya verk att köpa. Miyota 8215 passar rakt av.

Tack för svaret. Då får jag fundera vidare hur jag ska göra. Ingen dyr klocka så man vill inte lägga ut för mycket pengar på den.

Tillbaka
Topp