• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Aqualand C022 "Enzo"

Ricrob

Patek
Nu har denna hängt oanvänd lite för länge tycker jag, så den får gå vidare till ngn som skänker den mer kärlek och handledstid.

Klockan är alltså en Aqualand C022 "Enzo" (efter Enzo Molinari, spelad av den grymme Jean Reno i filmen The Big Blue värt att Googla!) och den är enligt utsago från förre ägaren från 80-talet och ska ha tjänstgjort i svenska flottan under många många år.

Skicket är original (inte om-pvd'at som vissa på marknaden) och inslitet till perfektion, hårdare blir det inte och alla funktioner fungerar klanderfritt (osäker på djupmätaren dock), tyvärr är den ej 100% tät och det är glaspackningen som inte gör sitt jobb, vilket borde vara enkelt åtgärdat för den som orkar ta tag i det.

Säljs med ett 24 helsvart enkel-Zulu och ett gammalt inslitet och mjukt våffel-gummi som kanske är original, kanske inte.

Vi har en kobra på forumet gott folk, ohpf på 3 sekunder! Jag önskar 3000:- obro ink ev frakt för denna relativt unika klocka, inga byten.

Jag finns i Sthlm och jag har några referenser under goodguy/badguy.

image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Enzo Molinari (Jean Reno)
image.jpg


Ta chansen, den kommer inte ofta!

Tjäna!
 
Topp