• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Aqualand C022 TT 1000:-

TychoBrahe

Silver
2-Faktor
Pris
1000:-
Returpolicy
Nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Föredrar min moderna variant i helstål av denna ikoniska modell från Citizen. Detta är dock en two tone från 1990 i härjat skick. En del föredrar att en Aqualand från 90-talet ska ha denna "patina", men glaset borde kanske må bra av att bytas ut.
Vridringen är trög, men roterbar.

För transparans så fick jag hem klockan med fungerande digitaldel men visarna stod still. Efter batteribyte hoppade den igång, men stannade kort efter. Sekundvisaren fick ström, men stod bara och "tuggade". Jag läste på nätet om att smuts eller torkad olja kunde göra att sekundvisaren inte "orkade" runt. Jag petade igång sekundvisaren x antal gånger och efter det har den nu gått utan att stanna (5 dygn). Klockan är alltså fullt fungerade med tre nya batterier, dock ej trycktestad. Skulle säkerligen må bra av rengöring.

Säljes head only.
20240125_154041.jpg
20240125_154123.jpg
20240125_154117.jpg
20240125_154102.jpg

20240121_143214.jpg
20240121_145233.jpg


Pris: 1000:- plus valfri frakt. Referenser finns. Tack KS för annonsplatsen.
 
Senast ändrad:
Topp