• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Aqualand C022

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Tjena,
Har olyckligtvis kommit fram till att jag inte behöver flera gamla Aqualands i lådan så jag tänkte lägga ut ett exemplar till salu. Det rör sig om den äldre modellen, tror den är från 93 ifall jag läser av boettlocket rätt. Fungerar utmärkt och håller tiden som den ska, vet ingenting om vattentäthet och har ej testat djupmätaren men jag köpte den på ebay som "perfect working condition" men det är givetvis inget jag kan garantera.

Det enda som finns att anmärka på är att vridringen har fått sig en smäll en gång i tiden och flyttar sig lite grann i höjdled och inte är stenhårt låst i aktuell position när man känner på den. Väl på armen är det ingenting som märks och den rör inte på sig självmant.

Kommer på gummiband som mycket väl kan vara originalbandet och ett dödscoolt camozulu.

Pris: 1100 SEK skickad med rek, retur ifall den inte fungerar vid uthämtning.


i5jan 172.JPG
i5jan 173.JPG
i5jan 174.JPG
i5jan 175.JPG
i5jan 176.JPG
 
Senast ändrad:
Topp