• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Vintage Avslutad Citizen Aqualand C026 Enzo Titan

Hans B 1955

Guld
2-Faktor
Pris
12000
Returpolicy
Kan diskuteras vid affär.
Bilder Skickat
  1. Ja
Ligger mest i klocklådan, så den förtjänar ett bättre hem.
Det är en C026 från 1987, alltså en Titan-Enzo. Jag köpte klockan förra året av KS eget Aqualand-orakel som då hade renoverat/servat den. Skicket är bra och allt fungerar som det skall förutom djupmätaren, vilket ju är mer regel än undantag på de här.
Klockan levereras med ett svart Nato med svarta detaljer och ett original gummiband avsett för nyare Aqualands.
Den är helt ”rätt” förutom vridning med inlägg som är utbytta samt en skruv på baklocket som är i stål (de övriga är i titan).
Välkomna med frågor och funderingar, jag har också en Good Guy-tråd om ni vill kolla mig lite.
F2F affär föredras, jag bor i norra Västmanland, men kan åka en bit och möta dig om du vill.
Skall den skickas är rekextra-frakt inkluderad i priset och klockan skickas väl emballerad.

IMG_9852.jpeg
IMG_9859.jpeg
IMG_9873.jpeg
IMG_9877.jpeg
IMG_9872.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp