• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Citizen Aqualand Cal. 5810

sandelin

Breitling
Tjena, köpte en Citizen Aqualand Cal. 5810 från kaplan för några dagar sedan. Inte speciellt bevandrad i de batteridrivna klockornas värld. För att göra en lång historia kort får jag inte klockan att börja gå utan endast djupmätare och övriga funktioner tycks löpa på. Är den trasig eller är det helt sonika så att den måste startas? Tacksam för lite hjälp innan jag skickar tillbaka den till kaplan.

Jacob
 

rogart-63

Patek
Tjena, köpte en Citizen Aqualand Cal. 5810 från kaplan för några dagar sedan. Inte speciellt bevandrad i de batteridrivna klockornas värld. För att göra en lång historia kort får jag inte klockan att börja gå utan endast djupmätare och övriga funktioner tycks löpa på. Är den trasig eller är det helt sonika så att den måste startas? Tacksam för lite hjälp innan jag skickar tillbaka den till kaplan.

Jacob

Skulle tippa på att det räcker med att byta batteri . Vet inte hur många batterier det är i denna modell .I dom äldre sitter det tre stycken .
 
Topp