- Pris
- 9500
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu: Citizen Aqualand Enzo titanium CQ1039/C026 från -87. Glas, visare och tavla i mycket fint skick, boetten lika så men bär givetvis spår av användning. Den blev helservad av Aerospace på forumet som är en expert på dessa. Klockan är helt korrekt men vridringen är utbytt någon gång under sin livstid, dock från korrekt år. En av skruvarna på baklocket är utbytt mot en originalskruv men i stål, resten är i titan som sig bör. Djupmätaren gick inte att få liv i men du kommer troligtvis inte bada med denna ändå misstänker jag. Kronan gängar som den ska och ser bra ut, man ska dock vara lite försiktig vid användning så den inte gängar på fel. Bara en heads up.
Pris: 9500 och då inkluderas ett extra natoband, ett tropic och ett originalband med både guld och silvrig hårdvara.
Jag bjuder på frakten, försäkrad och den skickas givetvis väl emballerad. Inga byten tack.
Inte ofta dessa kommer ut till salu så ta chansen att testa en riktig ikon.
Le Grand Bleu där Enzo Molinari bär denna referens.
Pris: 9500 och då inkluderas ett extra natoband, ett tropic och ett originalband med både guld och silvrig hårdvara.
Jag bjuder på frakten, försäkrad och den skickas givetvis väl emballerad. Inga byten tack.
Inte ofta dessa kommer ut till salu så ta chansen att testa en riktig ikon.
Le Grand Bleu där Enzo Molinari bär denna referens.
Senast ändrad: