• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Aqualand JP2000-08E. Kvitto & Garanti

Subsec

Rolex
2-Faktor
Nu är det rejäl rensning i lådan :)

Säljer min Citizen Aqualand JP2000-08E i fint skick. Kommer med kvitto och lång garantitid i och med Citizens extended warranty (se bild). Full set med komplett cert.

Inköpt från Klockor.com som är AD för Citizen.

Som sagt i fint skick och använd ett fåtal ggr. Några mindre swirls finns på baksidan av boetten efter bandbyte och säkerligen boettlocket efter att ha legat i klocklådan. Dock inga mörken på varken boetten, glaset eller bezeln. Gummibandet är aldrig använt, återmonterat idag.

Pinsamt att erkänna men Aqualanden har aldrig ens varit i närheten av vatten och behöver komma till en ny ägare som låter honom bada :)

Pris: 2200kr.
Frakt:
53kr med Skicka Lätt med Posten. Spårbart men ej försäkrat. Jag tar ej ansvar för Postens ev slarv.
120kr som Rekommenderad frakt med Posten. Spårbart och försäkrat.
Retur: Ja självklart om min beskrivning inte stämmer. Inom 24H och bekostas av köparen. Ska skickas som rekommenderad frakt.
F2F: Ja i Partille, Göteborg.

IMG_0089.JPG

IMG_0090.JPG

IMG_0091.JPG

IMG_0092.JPG

IMG_0093.JPG

IMG_0094.JPG

Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp