• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Aqualand JP2004

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Hej!
Har en Aqualand som jag tänkte sälja av till sommaren, köpt här på forumet i vintras.
Mycket bra skick på den, finns ett litet nagg på vridringen vid minut 46, men det syns knappt.
Jag böt batteri och trycktestade den i februari, så den är tryckt ner till 100m, kvitto finns. Jag har fridykt med den så alla funktioner fungerar som det ska!

Orginalgummit är i bra skick, jag har främst använt den på ett avklippt zulu, som skickas med. Ingår även ett tvådelat helsvart Nato, som endast är prövat på klockan.

Pris: 2200kr inklusive rek frakt.
Klockan finns i Karlstad om någon vill mötas f2f.
Är även öppen för byten även om jag främst vill sälja men kom med förslag! Både pengar upp och ner kan vara intressant. Bytesvärdet är det samma som försäljningsvärdet.
Retur kommer vi överens om vid affär.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp