- Pris
- 2400
- Returpolicy
- Skicka tillbaka direkt om det inte överensstämmer.
- Bilder Skickat
- Ja
Pris 3800sek
PB: 3400sek
PB: 3000sek
PB:2800sek (20/1) *bytesvärde samma
PB:2400sek Bytesvärde det samma.
Inköpt 22/6 2024 under resa i Italien. Sparsamt med lite hairlines undertill på baklocket från sand när jag badat med klockan skulle jag misstänka. (Se bilder). En liten repa i bezel och ett litet nagg i glaset klockan 6 (mycket litet som inte syns om man tittar mycket nära.se bild med röda markeringar/inget som påverkar funtionen). Alla funktioner fungerar som det skall och klockan håller tiden.
Fullset med tub, och cert (vita lådan på bilden är slängd) Kommer med tillhörande dykarförlän samt två matchande nya zulu där det ena är klippt för att vara enkelt.
Bilderna är en del av beskrivningen.
Köpare står för önskade frakt evt f2f Sthlm Östermalm/city.
Kan bytas/delbytas mot g-shock eller annat förslag.
PB: 3400sek
PB: 3000sek
PB:2800sek (20/1) *bytesvärde samma
PB:2400sek Bytesvärde det samma.
Inköpt 22/6 2024 under resa i Italien. Sparsamt med lite hairlines undertill på baklocket från sand när jag badat med klockan skulle jag misstänka. (Se bilder). En liten repa i bezel och ett litet nagg i glaset klockan 6 (mycket litet som inte syns om man tittar mycket nära.se bild med röda markeringar/inget som påverkar funtionen). Alla funktioner fungerar som det skall och klockan håller tiden.
Fullset med tub, och cert (vita lådan på bilden är slängd) Kommer med tillhörande dykarförlän samt två matchande nya zulu där det ena är klippt för att vara enkelt.
Bilderna är en del av beskrivningen.
Köpare står för önskade frakt evt f2f Sthlm Östermalm/city.
Kan bytas/delbytas mot g-shock eller annat förslag.
Bilagor
Senast ändrad: