Horologen
Basic
- Pris
- 4000kr
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Hej KS
Nu ligger denna orörd i lådan hemma hos mig och behöver ett nytt hem, Citizen titan med gps modul som gör den till en trevlig resekamrat!
Inköpt för 4000kr på forumet och släpper den för samma summa, nypriset list låg på hela 22tkr
inköpt för 500plus usd plus tull av föregående ägare. (kvitto där jag blankar namnet finns med)
Kommer med lådor och importpapper från tidigare ägare.
Mer info och tidigare annons hittar ni nedan.
Kan ta en g shock i delbyte men annars sälj denna gång, med självklart undantag för ett to good to decline offer.
Tidigare annons:
klocksnack.se
Info om klockan:
www.klockgiganten.se
Nu ligger denna orörd i lådan hemma hos mig och behöver ett nytt hem, Citizen titan med gps modul som gör den till en trevlig resekamrat!
Inköpt för 4000kr på forumet och släpper den för samma summa, nypriset list låg på hela 22tkr

inköpt för 500plus usd plus tull av föregående ägare. (kvitto där jag blankar namnet finns med)
Kommer med lådor och importpapper från tidigare ägare.
Mer info och tidigare annons hittar ni nedan.
Kan ta en g shock i delbyte men annars sälj denna gång, med självklart undantag för ett to good to decline offer.
Tidigare annons:
Avslutad - PB 1/11: 2 st Citizen (Attesa Satellite Wave, Aqualand)
Dags att rensa i lådan igen för att göra plats för nytt. Därav prioriteras ren försäljning, men möjligen kan rätt byte vara intressant. Alla förslag och bud beaktas. Klockorna finns söder om Stockholm. Affär f2f funkar om det känns tryggt och bra för bägge parter, men annars kan allting packas...

Info om klockan:

Citizen CC9015-54E - Funktionell herrklocka med GPS och tidsstyrning - Silver titan titan herrklocka
CC9015-54E är en annan exemplarisk Eco-Drive klocka från Citizen. Herrklockan har tre kronografer, alarm, datumvisning, GPS, stoppur och olika tidszoner. Klockans länkarmband är tillverkad av gedigen titan och har en silverkulör, vilket även är detsamma för urets boett. Urtavlan är svart och har...