• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen BJ8050 Ecozilla 1700kr el bytes mot nåt skoj!

Moorflax

Patek
2-Faktor
Asbrutal Ecozilla i kanonskick!
Den här får vända tillbaka ut på marknaden.
Soldriven med fantastiska 180 dagar Gångreserv, riktigt fin lume också! Bärs betydligt mindre än sina 48mm!
Med adaptrarna blir den ca 54 mm l2l så inte heller det är så överdrivet stort.
Höjden däremot är på modiga 18 mm! Inget man slinker in under macheten hur som helst ;)
Klockan kommer komplett med det ni ser på bilderna förutom meshet och lädret. Dessa är bara med för att visa hur det kan se ut.
Fint skick såklart och med flång nya adaptrar á 500kr.
Pris: 1800:- inkl. rekad frakt. Ändrat till 1700:-
Ingen retur och inget byte (om du inte har en Cartier eller Sinn som jag inte kan motstå)
Edit: prova mig med byte. Jag är inte omöjlig.
Länk till förra annonsen: https://klocksnack.se/threads/prisbumpar-citizen-bj8050-ecozilla.76000/

IMG_0896.JPG
IMG_0897.JPG
IMG_0898.JPG
IMG_0899.JPG
IMG_0900.JPG
IMG_0901.JPG

Bilderna ovan är från förra ägaren.


Testade klockan med ett läder från @MickeJ
Gillar det som 17 men jag skickar INTE med detta. Det ska sitta på en 47 mm Sinn eller någon Panna i framtiden.
IMG_0903.JPG




Ok, om man är en tjej på 15 och har en handled på 13 cm så kanske den är aning för stor ;)
IMG_0902.JPG
 
Senast ändrad:
Topp