- Pris
- 1950 kr/1300 kr
- Returpolicy
- Diskuteras med köparen
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu:
- C022-088093 (TT) tillverkad 1991
Klockan är i fint skick och allt fungerar som det skall, tidhållningen är också bra. Har dock inte använt den i vatten och vet inte om den är är tät eller hur djupmätaren fungerar. Kronan gängar dock mycket fint och funktionen för djupmätaren indikerar inget fel. Glas, visare och tavla är mycket fina. Boetten har dock en del märken.
Pris 2300 kr inkl väl emballerad rekfrakt vid snabb och smidig affär.
SÄNKT PRIS TILL 1950 KR inkl väl emballerad rekfrakt vid snabb och smidig affär!
- NY0040-09EE köpt ny av mig under 2025. SÅLD!
Klockan är i fint skick med bara några små ytliga märken och fungerar som den skall, tidhållningen är också bra. Dagskivan är engelsk/tysk. Box och stämplat garantikort finns.
Pris 1300 kr inkl väl emballerad rekfrakt vid snabb och smidig affär.
- Båda klockorna levereras på svarta Natoband i fint skick.
F2F affär går också bra, jag finns i norra Västmanland.
Skicka pm med frågor och funderingar och kolla gärna upp mig i ”Good Guys tråden”.
Samtliga bilder i annonsen är tagna 27/12.
- C022-088093 (TT) tillverkad 1991
Klockan är i fint skick och allt fungerar som det skall, tidhållningen är också bra. Har dock inte använt den i vatten och vet inte om den är är tät eller hur djupmätaren fungerar. Kronan gängar dock mycket fint och funktionen för djupmätaren indikerar inget fel. Glas, visare och tavla är mycket fina. Boetten har dock en del märken.
Pris 2300 kr inkl väl emballerad rekfrakt vid snabb och smidig affär.
SÄNKT PRIS TILL 1950 KR inkl väl emballerad rekfrakt vid snabb och smidig affär!
- NY0040-09EE köpt ny av mig under 2025. SÅLD!
Klockan är i fint skick med bara några små ytliga märken och fungerar som den skall, tidhållningen är också bra. Dagskivan är engelsk/tysk. Box och stämplat garantikort finns.
Pris 1300 kr inkl väl emballerad rekfrakt vid snabb och smidig affär.
- Båda klockorna levereras på svarta Natoband i fint skick.
F2F affär går också bra, jag finns i norra Västmanland.
Skicka pm med frågor och funderingar och kolla gärna upp mig i ”Good Guys tråden”.
Samtliga bilder i annonsen är tagna 27/12.
Senast ändrad: