• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Citizen C022-088093 Aqualand PB (NY0040-9EE såld)

Hans B 1955

Guld
2-Faktor
Pris
1950 kr/1300 kr
Returpolicy
Diskuteras med köparen
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu:
- C022-088093 (TT) tillverkad 1991
Klockan är i fint skick och allt fungerar som det skall, tidhållningen är också bra. Har dock inte använt den i vatten och vet inte om den är är tät eller hur djupmätaren fungerar. Kronan gängar dock mycket fint och funktionen för djupmätaren indikerar inget fel. Glas, visare och tavla är mycket fina. Boetten har dock en del märken.
Pris 2300 kr inkl väl emballerad rekfrakt vid snabb och smidig affär.
SÄNKT PRIS TILL 1950 KR inkl väl emballerad rekfrakt vid snabb och smidig affär!

- NY0040-09EE köpt ny av mig under 2025. SÅLD!
Klockan är i fint skick med bara några små ytliga märken och fungerar som den skall, tidhållningen är också bra. Dagskivan är engelsk/tysk. Box och stämplat garantikort finns.
Pris 1300 kr inkl väl emballerad rekfrakt vid snabb och smidig affär.

- Båda klockorna levereras på svarta Natoband i fint skick.
F2F affär går också bra, jag finns i norra Västmanland.
Skicka pm med frågor och funderingar och kolla gärna upp mig i ”Good Guys tråden”.
Samtliga bilder i annonsen är tagna 27/12.

IMG_3108.jpeg

IMG_3086.jpeg

IMG_3062.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp