Bakom ratten på fruns VW Multivan. Servicen gick på 4500kr, men jag fick lite rabatt för att det tagit så larvigt lång tid
*samma modell som din i 2-t vilken jag tycker är riktigt vass
Jävla bra bil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bakom ratten på fruns VW Multivan. Servicen gick på 4500kr, men jag fick lite rabatt för att det tagit så larvigt lång tid
Först tänkte jag, har John en 2-taktare, tufft!
Sen undrade jag vad, Saab eller kanske en Kawasaki?
Ett par sekunder senare gick det upp ett ljus.
Först tänkte jag, har John en 2-taktare, tufft!
Sen undrade jag vad, Saab eller kanske en Kawasaki?
Ett par sekunder senare gick det upp ett ljus.
Jajamen, håller med.Samma här. Ser ut knastrig snö.
![]()
Jäkla rolig. Nästan lite Orient-känsla med facetterat glas etc.Dagens lyx, en kronometercertifierad Super Beat 10 borde funka i den här tråden.
![]()
Kunglig baksida.
![]()
Mycket fin.Kört G-shock en period, men idag får denna hänga med
![]()
Så braJag kör en titanare idag.
![]()
Jag vill minnas att just denna hade väldigt bra tidshållning även efter att legat på fönsterbrädan en längre period, stämmer det fortfarande?![]()
Stål och blått idag.
Jag vill minnas att just denna hade väldigt bra tidshållning även efter att legat på fönsterbrädan en längre period, stämmer det fortfarande?
Riktigt härlig blå tavla, jag kan tycka att dom borde gjort fler i ”gradal” stuk i fler färger…