Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här har jag köpt begagnat problemfritt från Japan.Var hittar/köper ni alla dessa fina klockor?
![]()
Denna modell tillsammans med just denna länk är väldigt bekväm att bära. Nu önskar jag bara att dom gör den både i 2-t och guld…
TackHär har jag köpt begagnat problemfritt från Japan.
Tack
Är det moms osv på det?
Jupp. 25 procent direkt ,plus frakt (som också momsas). Ibland har de specialtillfälle då frakt ingår.Tack
Är det moms osv på det?
Här kan man köpa nya lyx-citizen inom Europa också. Ingen moms men inte jättebilligt heller.Tack
Är det moms osv på det?
Hur ser man till att det blir rätt?Moms á 25% tillkommer. Är tullfritt mellan EU och Japan om man köper klockor producerade i Japan.
Tack, då är chrono samma priser.Här kan man köpa nya lyx-citizen inom Europa också. Ingen moms men inte jättebilligt heller.
![]()
Montres The Citizen - La précision au service du temps - Ocarat
Les garde-temps du japonais The Citizen brillent de par la performance de leur technologie novatrice combinée à un habillage raffiné au style universel.ocarat.com
Hur ser man till att det blir rätt?
Vad jag läser är det 25% över 1800kr.
Du får en faktura att betala från fraktbolaget.Hur ser man till att det blir rätt?
Vad jag läser är det 25% över 1800kr.