• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen (dykare)

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
På grund av, eller kanske tack vare eller...hur som haver så är jag körd efter KS 1års fest så nu måste denna hobby ta fart på allvar!

Up for grabs är (hämtat från nätet):
Citizen Divers Automatic NY2300-09LB
Movement: Automatic (NY2300)
Dial: Blue
Bezel:Undirectional
Case: Stainless steel
Case diameter: 41mm including crown
Case thickness: 12mm
Water resistance: 200 meters

va8a2aga.jpg


Engelsk/Japansk (kanji) dagvisare. Trodde jag skulle störa mig på detta men detta innebär bara att när du sover visas veckodagen på japanska.

För tillfället sportar jag den på ett grått Zulu men originalgummit som är sparsamt använt ingår likaså ett röd/blått Nato samt ett meshband och en kortare jubilélänk.

se9ypuqy.jpg


Det som finns att anmärka på är att det är två små ytliga repor på glaset som är otroligt svåra att få med på bild. Man måste titta i speciella vinklar och ljus för att se de och jag tror inte att någon bryr sig men vill ändå uppmärksamma detta (vill inte bli kallad orup)!

Denna sköna, lite mindre dykare med lite vintagekänsla, köpte jag av en forummedlem för ganska exakt ett år sedan och då var den något år gammal. Kommer utan box eller papper.

Prisidé: förr: 900kr NU: 800kr


Jag finns i Stockholm och gör gärna affär F2F men vill du slippa se mitt fula tryne eller skäms över att någon du känner ska se dig på stan med mig så skickar jag självklart klockan, så diskret det bara går. Referenser går nog att skaka fram.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Jag hade en dröm inatt....

Funderar på att behålla Fortisen men Citizen är fortfarande up for grabs!

M.a.o BUMP!
 
Topp