• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Citizen JP2000-08E PB

Hans B 1955

Guld
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Diskuteras med köparen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en JP2000-08E i perfekt skick med oanvänt originalband och ett svart Nato i gott skick. Klockan fungerar perfekt och har inga slagmärken, repor eller hairlines. Den är tillverkad 2024 och jag har köpt den från Ur&Penn i slutet av det året.
Kvitto och Tag medföljer.
Affären kan göras f2f, jag finns i norra Västmanland, eller så skickar jag den som rek väl emballerad.
Jag vill ha 1500 kr för den och vid en snabb och smidig affär kan rekfrakt ingå.
Hör av er via pm och kolla mig gärna i GG-tråden.
Mvh
Hans B

IMG_3317.jpeg
IMG_3313.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp